Uitnodiging accepteren - wegwijs voor cliënten

De uitnodiging zie je altijd na het inloggen. Je uitnodiging krijg je per mail. Door de link in de mail kan je inloggen als je al een account hebt. Als je nog geen account hebt, kan je een wachtwoord aanmaken Hierna kan je inloggen en zie je de uitnodiging. 

Nog geen account

Als je nog geen account hebt, moet je eerst de registratie voltooien. Hoe je dat doet, leggen we uit in dit artikel: Wegwijs: Account aanmaken Hierna kun je inloggen op jouw account en de uitnodiging van jouw professional accepteren. Nadat je bent ingelogd, zie je de uitnodiging meteen staan. Je kunt het programma gratis volgen als je hier de uitnodiging accepteert door op de 'Accepteer' knop te klikken. Als je op 'Afwijzen' klikt, omdat je bijvoorbeeld niet wil dat jouw professional meekijkt in het programma, dan kan het zijn dat je voor het programma moet betalen. Sommige programma's zijn gratis, als het geen gratis programma is kom je op een gegeven moment een betaalstap tegen om het programma aan te schaffen.


De eerste keer een uitnodiging accepteren

Als je eerder wel al een account had aangemaakt, bijvoorbeeld om een zelfhulpprogramma te volgen, maar nog niet eerder een uitnodiging van deze specifieke professional hebt ontvangen, ontvang je een e-mail met daarin een link om de uitnodiging te accepteren. Klik hierin op 'Zie uitnodiging'. 

Je komt dan op de inlogpagina terecht. Nadat je bent ingelogd, zie je de uitnodiging meteen staan. Je kunt het programma gratis volgen als je hier de uitnodiging accepteert door op de 'Accepteer' knop te klikken.Als je op 'Afwijzen' klikt, omdat je bijvoorbeeld niet wil dat jouw professional meekijkt in het programma, dan kan het zijn dat je voor het programma moet betalen. Sommige programma's zijn gratis, als het geen gratis programma is kom je op een gegeven moment een betaalstap tegen om het programma aan te schaffen.

Ik heb al eerder aan een ander programma gewerkt

Als je al een account hebt en al eerder aan een programma hebt gewerkt, dan krijg je geen uitnodiging in de mail als dezelfde professional je uitnodigt voor een extra programma. In plaats daarvan kun je inloggen met je bestaande account. Het nieuwe programma is dan toegevoegd aan een bestaande werkmap en je kunt er direct mee aan de slag.

Wegwijs voor Cliënten

Meer lezen over het gebruik van ons platform? Bekijk al onze wegwijsartikelen hier: Wegwijs voor Clienten

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Do, 13 Okt, 2022 at 12:30 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.