Een vragenlijst versturen - het vernieuwde platform

vragenlijsten Uitnodiging

We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over het versturen van vragenlijsten. Er zijn ook artikelen over het bekijken en over het downloaden van een ingevulde vragenlijst.
Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor professionals

Vragenlijst versturen

Zo ging het eerst

Je verstuurde een vragenlijst door op het paarse vragenlijsten icoontje te klikken en daarna op 'Nieuwe vragenlijst'.

Daarna kon je een cliënt selecteren of een nieuwe cliënt aanmaken, eén of meerdere vragenlijsten of een bestaande set selecteren en de uitnodiging verzenden. Een cliënt kreeg een uitnodiging via de mail en hoefde niet in te loggen op het platform om de vragenlijst in te vullen.

Zo gaat het nu

Door in het menu op 'Vragenlijsten' te klikken kun je bekijken welke vragenlijsten beschikbaar zijn voor jouw organisatie. Hier kun je ook zoeken naar een specifieke vragenlijst en een vragenlijst toevoegen aan de werkmap van een cliënt. Het is niet mogelijk om de inhoud van een vragenlijst te bekijken.

Om een vragenlijst te versturen aan een nieuwe cliënt maak je eerst een nieuwe cliënt en een nieuwe werkmap aan. Dit kun je doen vanaf de pagina Cliënten. De cliënt krijgt dan een uitnodiging om een account aan te maken en moet daarna inloggen op het platform om vanuit de werkmap de vragenlijst in te vullen. Het is hierbij niet meer mogelijk om aan te geven dat een cliënt geen eigen e-mailadres heeft.
Wanneer je een vragenlijst wil versturen aan een bestaande cliënt kun je de vragenlijst toevoegen aan de werkmap van deze cliënt. Die krijgt dan een melding dat er een nieuwe vragenlijst klaarstaat.

Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:

Het Vernieuwde Platform - voor professionals

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Do, 13 Jul, 2023 om 10:09 AM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.