Uitnodigingen versturen - het nieuwe platform

We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over een nieuwe cliënt uitnodigen en een bestaande cliënt uitnodigen voor extra programma's of vragenlijsten. Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Nieuwe Platform - voor professionals


Zo ging het eerst

Om een nieuwe cliënt toe te voegen klikte je op het oranje poppetje met het plusje ernaast. Je vulde het formulier in, koos voor welke programma´s je de cliënt uit wilde nodigen en verstuurde de uitnodiging. De cliënt moest voor elk programma apart de uitnodiging accepteren. Om een bestaande cliënt voor een extra programma uit te nodigen zocht je de cliënt op in het overzicht en stuurde je een uitnodiging voor eén of meer extra programma's.

Zo gaat het nu

Je kunt nu meteen vanaf jouw dashboard een nieuwe cliënt toevoegen of vanaf de pagina Cliënten. Je nodigt de cliënt nu uit om samen te werken in een werkmap. Zodra de cliënt deze uitnodiging heeft geaccepteerd kun je steeds nieuwe programma's of vragenlijst aan de werkmap toevoegen. De cliënt krijgt hier dan niet meer apart uitnodigingen voor maar deze programma's en vragenlijsten verschijnen meteen in de werkmap.

Vanaf het dashboard een nieuwe cliënt toevoegen

Op het dashboard staat de knop Nodig een nieuwe cliënt uit. Hierop klikken opent een formulier waarin je de gegevens van de cliënt moet invullen. Je kunt ervoor kiezen om meteen programma's en vragenlijsten toe te voegen, maar je kunt dit ook op een later moment doen. Zodra de cliënt de uitnodiging heeft geaccepteerd zijn jullie gekoppeld en kunnen jullie berichten uitwisselen.

Vanaf de pagina Cliënten een nieuwe cliënt toevoegen

Op de pagina Cliënten vind je ook een knop Nieuwe cliënt toevoegen. Deze opent hetzelfde formulier als hierboven beschreven.

Iets toevoegen aan de werkmap

Om een programma of een vragenlijst toe te voegen aan een bestaande werkmap zoek je de cliënt op in het overzicht en klik je op de naam. Je komt dan in de werkmap van deze cliënt terecht. Hier kun je 'Meer aan de werkmap toevoegen' via de knop met die naam. 

De openstaande uitnodiging aanpassen

Nadat je de uitnodiging hebt verzonden kun je nog het e-mailadres aanpassen. Ga naar het tabblad 'Nog niet geaccepteerd' en klik op het potlood icoontje naast het e-mailadres om het e-mailadres te bewerken. Klik vervolgens op het vinkje om de aanpassingen op te slaan.

Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:

Het Nieuwe Platform - voor professionals

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 1:26 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.