De programma's van een cliënt afsluiten - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over een programma van een cliënt afsluiten, ook wel archiveren genoemd. Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Zo ging het eerst
Op het oude platform kon je programma's alleen één voor één afsluiten door de cliënt op de zoeken en in het overzicht de programma's te selecteren en op 'Afsluiten' te klikken. Wanneer alle programma's van een cliënt waren afgesloten verdween de cliënt uit jouw overzicht en kwam die in het archief terecht.
Zo gaat het nu
Wanneer je geen contact meer hebt met een cliënt en je deze cliënt wil verwijderen uit jouw cliëntenoverzicht kun je nu de hele werkmap in één keer archiveren. Dit hoeft dus niet meer programma voor programma. Zoek de cliënt op in het overzicht en klik bovenaan de pagina onder de naam op 'Archiveren'. Na het archiveren ontvang je geen informatie meer over de voortgang van deze cliënt. Als je op 'Archiveren' klikt krijg je meteen de mogelijkheid om de werkmap te exporteren. Dit kun je later ook nog doen vanuit jouw archief.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen