De voortgang van een cliënt bekijken - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over de voortgang van een cliënt bekijken. Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Zo ging het eerst
Om de voortgang van een cliënt te bekijken ging je naar de pagina Cliënten en klikte je daar op "Bekijk Cliënt". Je kreeg een tijdlijn te zien en een lijst met programma's waarvoor je de cliënt had uitgenodigd. Door in deze lijst een programma aan te klikken kon je de voortgang van de cliënt bekijken en had je inzage in de opdrachten.

Zo gaat het nu
Op het nieuwe platform staan alle programma's waarvoor je de cliënt hebt uitgenodigd in een werkmap. Op de pagina Cliënten kun je de werkmap van de desbetreffende cliënt selecteren door in het overzicht op de naam van de cliënt te klikken. Om de voortgang te bekijken klik je in de werkmap op de naam van het programma.
Je krijgt een balk te zien waarin alle stappen van het programma als stippen zijn weergegeven. Onder het tabblad Inhoud kun je de verschillende stappen en de opdrachten gedetailleerd bekijken.
Stappen die nog niet zijn bekeken of ingevuld worden in de balk in het grijs weergegeven. Bij Inhoud staat bij stappen met een opdracht die nog niet is gemaakt de tekst "Er zijn nog geen antwoorden ingevuld".
Stappen afgerond
Wanneer een cliënt bepaalde stappen heeft bekeken worden die in het groen weergegeven in de balk.
Bij inhoud verschijnt er bij afgeronde stappen een groen vinkje voor de naam van de stap. Om de ingevulde opdracht te bekijken klik je op de naam van de stap.
Je kunt rechtstreeks vanuit de stap een bericht naar jouw cliënt sturen over de ingevulde opdracht. Klik hiervoor op "Stuur een bericht naar je cliënt over deze stap". Deze link vind je bovenaan de pagina onder de naam van het programma.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen