De uitslag van een vragenlijst bekijken - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over het bekijken van ingevulde vragenlijsten. Er zijn ook artikelen over het versturen van vragenlijsten en over het downloaden van een ingevulde vragenlijst.
Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Zo ging het eerst
Zodra een cliënt een vragenlijst had ingevuld ontving jij een e-mail notificatie. Je kon op de link in de e-mail klikken of naar het Vragenlijstenportaal gaan en daar in het overzicht klikken op de blauwe link 'Bekijk uitslag' om de uitslag te bekijken.
Zo gaat het nu
Je ontvangt nog steeds een e-mail notificatie zodra een cliënt een vragenlijst heeft ingevuld. Klik op de link in de e-mail of ga naar de pagina Cliënten, selecteer daar de desbetreffende cliënt en zoek naar de vragenlijst in de werkmap. Onder de naam van de vragenlijst staat wanneer de vragenlijst werd voltooid en een knop 'Bekijken'. Klik op die knop om de resultaten te bekijken.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen