Een cliënt overnemen van een collega - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over een cliënt overnemen van een collega. Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Zo ging het eerst
Om een cliënt over te kunnen nemen van een collega moest je zelf een uitnodiging sturen voor het programma dat de cliënt al bij jouw collega gestart was. Zodra de cliënt die uitnodiging dan accepteerde had jij ook inzage in de voortgang.
Zo gaat het nu
Je kunt nu zelf een collega toevoegen aan de werkmap van de cliënt. Om een extra professional aan een werkmap toe te voegen ga je naar de pagina Cliënten en klik je op de naam van de cliënt waar het om gaat om de werkmap te openen. Aan de rechterkant van de pagina zie je een overzicht van de professionals die inzage hebben in deze werkmap. Hier kun je een extra professional uitnodigen. Klik hiervoor op het icoontje van een persoon met een plusje er naast, dit opent en pop-up scherm waarin je een collega kunt opzoeken.
Deel met
Vul hier in het zoekveld de naam van de collega in die je toegang wil geven tot de werkmap.
Wanneer je de collega gevonden hebt klik je op de naam en daarna op toevoegen. Jouw collega ontvangt dan een uitnodiging via de mail en de naam verschijnt in het overzicht van professionals met wie de werkmap is gedeeld.
Op deze manier kun je meerdere extra professionals toevoegen aan een werkmap.
Archiveren
Als je er voor kiest om zelf geen inzage meer in de voortgang van de werkmap te hebben kun je deze archiveren. Op het moment dat je in de werkmap zit zie je 'archiveren' staan. Je krijgt hier nog de mogelijkheid om de werkmap te downloaden, dit kan eventueel later ook nog vanaf de pagina 'Archief'. Zodra je op archiveren klikt is dit onomkeerbaar, je kunt niet zelf cliënten die je hebt gearchiveerd weer terugzetten naar je actieve cliënten. De Helpdesk kan dit wel voor je doen.
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen