Zelf jouw e-mailadres aanpassen - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over het aanpassen van het e-mailadres waarmee je inlogt op het platform.
Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor cliënten
Zo ging het eerst
Om het e-mailadres waarmee je inlogde op het platform aan te passen moest je een bericht sturen aan de helpdesk. Na verificatie veranderden wij dan het e-mailadres waarop jouw account was geregistreerd voor jou.
Zo gaat het nu
Je kunt nu zelf het e-mailadres waarmee je inlogt op het platform veranderen.Log hiervoor in op jouw account en ga naar Instellingen. Onder het kopje Basisgegevens kun je een nieuw e-mailadres opgeven en klikken op 'wijzigingen opslaan'. De volgende keer dat je inlogt kun je dan het nieuwe e-mailadres gebruiken. Het wachtwoord blijft hetzelfde zolang je dat niet opnieuw instelt.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor cliënten
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen