Opdrachten opslaan - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over opdrachten opslaan.
Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor cliënten
Zo ging het eerst
Opdrachten werden niet opgeslagen totdat je op opslaan klikte. Na het opslaan was de opdracht niet meer verder te bewerken. Wanneer je langere tijd bezig was met een opdracht kon het gebeuren dat je werd uitgelogd en je je gegevens kwijt was.
Zo gaat het nu
Opdrachten worden nu automatisch opgeslagen. Wanneer je iets invult in een opdracht en daarna naar een andere pagina gaat of uitlogt worden de gegevens die je hebt ingevuld gewoon bewaard. Je kunt de opdrachten ook steeds blijven bewerken totdat je helemaal tevreden bent over het antwoord.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor cliënten
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen