Jouw account deactiveren of verwijderen - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over het deactiveren of verwijderen van jouw account.
Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor cliënten
Zo ging het eerst
Door in te loggen op het platform en naar jouw profiel te gaan had je de mogelijkheid om jouw account te deactiveren of te verwijderen. Wanneer je het account deactiveerde bleven alle gegevens bewaard en wanneer je het account verwijderde werden alle gegevens gewist.
Zo gaat het nu
De optie om jouw account te deactiveren of te verwijderen vind je nu onder Instellingen. Je kunt alleen jouw account verwijderen als er geen connectie meer is met een professional. Wanneer er nog wel een connectie is zie je de optie om jouw account te verwijderen niet, dan is alleen de optie om jouw account te deactiveren zichtbaar. Je kunt in zo'n geval jouw professional een bericht sturen met de vraag of die jouw werkmap wil archiveren.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor cliënten
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen