Veelgestelde vragen: voor clienten - het nieuwe platform
Op ons nieuwe platform werken een aantal dingen misschien net even anders dan je gewend was. Hier vind je meerdere artikelen over de verschillen tussen ons oude en ons nieuwe platform en hieronder vind je de meestgestelde vragen.
Werkt het inloggen straks anders?
In principe werkt het inloggen hetzelfde, alleen doe je dit wel via een andere URL. In plaats van mijn.therapieland.nl ga je nu naar app.therapieland.nl.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Met gegevens bedoelen we alle informatie die in het huidige Therapieland platform staat in jouw account. Denk aan gestarte programma’s, uitgewisselde berichten, ingevulde opdrachten etc. Al deze gegevens worden overgezet op het vernieuwde platform.
Ben ik straks gegevens kwijt?
Al jouw ingevulde opdrachten, vragenlijsten en berichten worden overgezet op het vernieuwde platform. Ben je lid van een groep? Dan kun je daar ook gebruik van blijven maken. Als beheerder van een groep kun je alleen geen nieuwe mensen meer toevoegen en er kunnen geen nieuwe groepen worden aangemaakt.
De functionaliteit die niet op het vernieuwde platform ontwikkeld is, is die van groepsgesprekken / groepschat. Mocht je gebruik maken van die functionaliteit, zal dat komen te vervallen in het vernieuwde platform.
Ben ik straks mijn dagboek notities kwijt?
Nee, jouw dagboek notities blijven bewaard en inzichtelijk in het vernieuwde platform.
Wat gebeurt er met mijn monitor app?
De monitor app komt straks te vervallen. Dat betekent niet dat je die gegevens kwijt bent, maar dat is straks onderdeel van het platform. De gegevens worden dus overgezet op jouw vernieuwde platform en je hoeft geen app meer te gebruiken om jouw monitors bij te houden. De vernieuwde versie werkt goed op mobiele telefoons waardoor het gebruik van een losse app niet meer nodig is. Lees hier meer over het gebruik van de monitor functionaliteit.
Wat als ik toch gegevens kwijt ben?
Uiteraard doen we ons best om ervoor te zorgen dat er geen gegevens kwijt raken. Mocht dit helaas toch het geval zijn, geef dit dan zo snel mogelijk door aan onze Helpdesk via info@therapieland.nl of bel naar 020 771 28 48. Wij gaan dan direct aan de slag om het op te lossen.
Waar kan ik meer informatie vinden?
Artikelen over de verschillende tussen het oude en het nieuwe platform.
Artikelen om je op weg te helpen op het nieuwe platform.
Kan ik mijn oude Therapieland platform terugkrijgen?
Nee, eenmaal overgezet op het vernieuwde platform, kan er niet meer op het andere platform gewerkt worden.
Ik zit in een groep op Therapieland, blijft dat beschikbaar?
Als je lid bent van een groep dan blijft die groep beschikbaar voor jou.
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen