Uitnodigingen versturen zonder programma - het vernieuwde platform
We hebben ons platform vernieuwd. Daarom werken sommige onderdelen nu misschien iets anders dan je gewend bent. In deze serie artikelen bespreken we de belangrijkste veranderingen per onderwerp. Dit artikel gaat over een nieuwe cliënt uitnodigen zonder dat je een specifiek programma klaarzet voor de cliënt. Bekijk ook de andere artikelen om meer te weten te komen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms: Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Zo ging het eerst
Om een koppeling te maken met een nieuwe cliënt, zonder diegene uit te nodigen voor een specifiek programma, klikte je op het oranje poppetje met het plusje ernaast. Je vulde het formulier in en zette alleen de berichtenmodule klaar voor de cliënt. Hierdoor werd je aan de cliënt gekoppeld en kwam de cliënt in jouw overzicht te staan en kon je contact opnemen met de cliënt via de chat, of de cliënt uitnodigen voor beeldbelgesprekken.
Zo gaat het nu
Je kunt nu meteen vanaf jouw dashboard een nieuwe cliënt toevoegen of vanaf de pagina Cliënten. Je nodigt de cliënt nu uit om samen te werken in een werkmap. Deze werkmap kan leeg zijn. Het is dus niet nodig om een programma of vragenlijst klaar te zetten voor de cliënt. Zodra de cliënt deze uitnodiging heeft geaccepteerd zijn jullie gekoppeld en komt de cliënt in jouw overzicht te staan.
Vanaf het dashboard een nieuwe cliënt toevoegen
Op het dashboard staat de knop Nodig een nieuwe cliënt uit. Hierop klikken opent een formulier waarin je de gegevens van de cliënt moet invullen. Je kunt ervoor kiezen om meteen programma's en vragenlijsten toe te voegen, maar je kunt dit ook op een later moment doen. Zodra de cliënt de uitnodiging heeft geaccepteerd zijn jullie gekoppeld en kunnen jullie berichten uitwisselen.
Vanaf de pagina Cliënten een nieuwe cliënt toevoegen
Op de pagina Cliënten vind je ook een knop Nieuwe cliënt toevoegen. Deze opent hetzelfde formulier als hierboven beschreven.
De openstaande uitnodiging aanpassen
Nadat je de uitnodiging hebt verzonden kun je nog het e-mailadres aanpassen. Ga naar het tabblad 'Nog niet geaccepteerd' en klik op het potlood icoontje naast het e-mailadres om het e-mailadres te bewerken. Klik vervolgens op het vinkje om de aanpassingen op te slaan.
Meer lezen over de verschillen tussen onze oude en nieuwe platforms:
Het Vernieuwde Platform - voor professionals
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturen