Uitstel van verhuizing naar vernieuwde platform
13 augustus 2023 - Dit weekend heeft onze IT-afdeling met volle inzet gewerkt om ervoor te zorgen dat iedereen die gebruikmaakt van ons platform verhuisd zou worden naar de vernieuwde versie. Hoewel we er alles aan gedaan hebben om dit te realiseren, zijn er helaas onvoorziene technische uitdagingen opgetreden die de verhuizing hebben belemmerd. Dit betekent dat we de verhuizing opnieuw gaan inplannen en iedereen tot die tijd op het huidige platform verder kan werken.
We komen zo snel mogelijk met een nieuwe datum waarop we iedereen gaan verhuizen.
Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat hierdoor is ontstaan.
Zijn mijn gegevens nog beschikbaar of kan ik niet verder werken?
Al jouw gegevens zijn bewaard en zijn gewoon beschikbaar in jouw account. Je kunt verdergaan waar je gebleven bent.
Hoe zit het met mijn reeds ingeplande beeldbel-afspraken?
Jouw geplande beeldbel-afspraken zijn niet verloren en kunnen gewoon plaatsvinden!
Hoe zit het met reeds ingeplande vragenlijsten?
Jouw ingeplande vragenlijsten zijn niet verloren en worden op de door jou aangegeven datum gewoon verstuurd.
Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.