Algemeen

Ik wil contact met mijn professional

Je bent zelfstandig bezig met één van onze programma's en dat werkt goed, maar soms heb je toch ook even behoefte aan persoonlijk contact of zit je met een vraag waar je zelf niet uitkomt. Voor technische vragen kun je dan bij ons bij de Helpdesk terecht, maar voor andere vragen, zoals de datum van de volgende afspraak of het nut van een opdracht kun je het beste contact opnemen met jouw professional. Er zijn verschillende manieren om dat te doen. Direct contact met de praktijk Als he...

Gewijzigd op:Do, 21 Jul, 2022 at 12:25 PM
Kan ik aan programma´s blijven werken nadat mijn traject is afgesloten?

Ja dat kan. Nadat het traject bij jouw professional is afgesloten houd je gewoon toegang tot de programma's waarvoor je was uitgenodigd. Je kunt dus blijven inloggen op het platform en verder werken aan de programma's of de informatie nog eens nalezen.  Nadat jouw professional het traject heeft afgesloten kan die de werkmap waarin jouw programma's staan archiveren. De professional heeft dan geen inzage meer in de opdrachten die jij in het programma maakt en jullie kunnen geen...

Gewijzigd op:Vr, 23 Sep, 2022 at 1:17 PM
Ik wil mijn account deactiveren of verwijderen

Wanneer je geen gebruik meer wilt maken van het platform kun je jouw account deactiveren of verwijderen. Als je jouw account deactiveert blijven de gegevens bewaard en kun je later nog beslissen om het account weer te activeren als dat nodig is. Als je jouw account verwijdert zijn alle gegevens weg. De optie om jouw account te deactiveren of te verwijderen vind je onder Instellingen. Je kunt alleen jouw account verwijderen als er geen connectie meer is met een professional. Wanneer er nog w...

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 10:45 AM
Dossier downloaden - voor Cliënten

Alle opdrachten die je maakt en alle vragenlijsten die je invult in een programma, komen in jouw dossier te staan. Je kunt deze gegevens voor elk programma dat je volgt apart downloaden.  Download voortgang programma Alle programma's die je volgt, staan in een werkmap. Op de pagina Werkmap zie je een overzicht ervan. Om het dossier van een bepaald programma te downloaden, klik je hier eerst op de naam zodat je op de overzichtspagina van het programma terecht komt.  Bovenaan de pa...

Gewijzigd op:Wo, 27 Jul, 2022 at 10:31 AM
Ik wil dat mijn professional geen inzage meer heeft in mijn gegevens

Wanneer je door een professional bent uitgenodigd voor één of meerdere programma's dan heeft die professional inzage in de opdrachten en vragenlijsten uit dat programma. Hiervoor heb je toestemming gegeven bij het accepteren van de uitnodiging. Wanneer je deze toestemming wilt intrekken kun je dat op de volgende manier regelen. Wie heeft inzage? Wanneer je naar jouw werkmap gaat zie je in de linkerkolom de programma's en vragenlijsten die daar in staan en in de rechterkolom zie...

Gewijzigd op:Ma, 3 Okt, 2022 at 3:02 PM
Dossier downloaden - voor Professionals

Je kunt alle opdrachten die een cliënt heeft gemaakt en de ingevulde vragenlijsten exporteren naar een pdf-bestand en downloaden. Je kunt dit per programma dat deze cliënt volgt doen of voor de hele werkmap tegelijkertijd. Om het dossier van een bepaalde cliënt te downloaden ga je naar de pagina Cliënten en klik je daar in het overzicht op de naam van de cliënt. Hierna kun je ervoor kiezen om de voortgang van één programma te downloaden of om een export te maken van de hele werkmap. Downlo...

Gewijzigd op:Vr, 7 Okt, 2022 at 11:17 AM
Hoe kan ik de taal van het platform wijzigen?

Ons platform kan worden weergegeven in het Nederlands en Engels. Je kunt zelf een van de twee talen kiezen in de instellingen. Verder hebben we programma's in verschillende talen. De taal van een programma kun je niet zelf aanpassen. Wanneer je een programma in een andere taal dan Nederlands wil volgen dan kan dat alleen met een uitnodiging door een professional. Instellingen Om de taal waarin het platform wordt weergegeven te veranderen log je eerst in. Daarna klik je bovenaan de pag...

Gewijzigd op:Di, 26 Jul, 2022 at 12:46 PM
Starten met Gezondeboel

In deze video leggen we uit hoe je van start kun met Gezondeboel, succes met de programma's en zet hem op!

Gewijzigd op:Di, 16 Aug, 2022 at 11:47 AM
Account instellingen

Op deze pagina kun je schakelen tussen Account en Notificaties en heb je verschillende mogelijkheden om instellingen te wijzigen. Notificaties Als je Notificaties selecteert kun je alle e-mailmeldingen, zoals meldingen over activiteiten en meldingen over nieuwe berichten aan of uit schakelen. Account Als je Account selecteert heb je de volgende opties: E-mailadres wijzigen Hier kun je het e-mailadres waarmee je inlogt wijzigen. Vul in het tekstveld een ander e-mailadres in en klik op...

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 12:19 PM
E-health

Online zorg ontwikkeld door professionals voor professionals kun je hier terug vinden voor Therapieland en Gezondeboel

Gewijzigd op:Vr, 15 Jul, 2022 at 2:33 PM